جام جهانی 2022| توقف نایب قهرمان جهان مقابل شیرهای اطلس/ مصاف کرواسی و مراکش گل نداشت + عکس

15:25 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۵۹۵۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی مصاف تیم‌های ملی کرواسی و مراکش با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان – در نخستین دیدار روز چهارم از دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی کرواسی در اولین دیدار گروه F و از ساعت 13:30 در استادیوم البیت دوحه به مصاف تیم ملی مراکش رفت که در پایان این دیدار کم موقعیت کروات‌ها که نایب قهرمانی دوره گذشته را یدک می‌کشند با تمام ستاره‌های خود موفق به باز کردن دروازه حریف آفریقایی خود نشدند تا مصاف کرواسی و مراکش با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با تقسیم امتیازات در این بازی تیم‌های ملی کرواسی و مراکش با یک امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه F ایستادند و باید منتظر نتیجه دیدار امشب بلژیک و کانادا باشند.

با تساوی در این بازی سومین دیدار بدون گل جام جهانی رقم خورد.

همچنین برانکو که در زمان حاضر هدایت تیم ملی فوتبال عمان را به‌عهده دارد، به‌همراه چند دستیار خود در ورزشگاه البیت حضور داشت.

در سایر دیدارهای امروز و از ساعت 16:30 تیم ملی آلمان و ژاپن از گروه E به مصاف هم خواهند رفت و تیم‌های ملی اسپانیا و کاستاریکا از ساعت 19:30 دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند. در آخرین بازی شب چهارم و از ساعت 22:30 تیم ملی بلژیک از گروه F رو در روی کانادا قرار می‌گیرد.

*کرواسی صفر – مراکش صفر

کارت زرد: سوفیان آمرابات(78) از مراکش

داوران: فرناندو آندرس راپالینی ( آرژانتینی )

*ترکیب تیم ملی کرواسی:

لیواکوویچ، ایوان پریشیچ( ۹۰ - میسلاو اورسیچ)، دژان لوورن، متئو کواچیچ(۷۹ - لاورو مایر)، آندری کراماریچ(۷۰ - مارکو لیوایا)، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، برنا سوسا، ژوسکو گواردیول، ژوزف ژورانوویچ و نیکولا ولاسیچ(۴۶ - ماریو پاسالیچ)

*ترکیب تیم ملی مراکش:

یاسین بونو، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی(۶۰ - یحیی عطیه الله)، سوفیان آمرابات، حکیم زیاش، سوفیان بوفال، یوسف ان نصیری(۸۱ - عبدالرزاق حمدالله)، رومن سایس، عزالدین اوناهی(۸۱ - عبدالحمید سبیری)، سلیم املاح و نایف آگرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *